5 Haziran 2011 Pazar

incir reçeli


"Bana nefes alan hiçbir şeyi sevme hakkı vermediler, ben de incir reçelini sevdim."

Esas kızın kötü oyunculuğu, esas kız ve esas oğlan dan başka üçüncü başrol oyuncusunun alkol oluşu dışında güzel bir filmdi. Başlangıçta sıkıcı gelse de devam edilirse sevilebilir.

İncir reçeli'nin konusu farklı olsa da, "ıssız adam" vb bilumum son dönem Türk filmlerinde göze çarpan metropol aşklarını -barda ya da yolda başlar, 2 günde çok mesafe katedilir, alkol ve sigarasız bir saniye geçirilmez- izlemekten hoşlanmıyorum. Yine de sonlara doğru çok romantikleşen ve final sahnesinin çok duygusal olduğu bir filmdi.

Halil Sezai Paracıkoğlu'nun oyunculuğu,sesi ve söylediği şarkı "isyan" çok hoştu.

- ...sonra sen geldin. saklandığım yatağın altına başını uzattın.
- saklanacak bir yer arıyordum...

3 yorum:

Kumbaramdaki Kelimeler dedi ki...

merak ettim filmi:)

Grace Happy dedi ki...

isyan sarkısını begendım bende :)fılmı acıkcası bırkac fılmın coverlanması oalrak buldum


Blogumuzdakı cekılıse beklerız:)

http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

elif dedi ki...

tamam :)